Huisregels/ Tarieven
TarievenPower Plate: – Per beurt € 8,50 – 10 beurtenkaart € 88,00 – 20 beurtenkaart € 170,00 Fysiofit: – Intake individueel € 66,50 – 16 groepslessen € 320,00 (in 2 termijnen betalen: 2 maal € 167,50) Fitheidstest: € 66,50 |
Fysiotherapie– Reguliere zitting € 44,50 – Lange zitting € 66,50 – Screening/ Consult € 22,50 – Intake en onderzoek na verwijzing/ screening € 63,50 – Eenmalig onderzoek op verwijzing arts € 81,00 – Telefonische zitting € 22,50 – Toeslag voor uitbehandeling € 22,50 – Inrichtingstoeslag € 10,50 – Niet nagekomen afspraak € 33,50 – Groepszitting van 2 personen € 44,50 – Groepszitting van 3 personen € 31,50 – Groepszitting van 4 personen € 25,00 – Groepszitting van 5-10 personen € 22,50 – Juridische rapporten/ Verslagen € 85,00 – Shockwave zitting € 44,50 – Phystrac zitting € 44,50 |
De hierboven beschreven tarieven Fysiotherapie gelden voor patiënten met restitutiepolissen.
Tevens voor behandelingen welke niet onder het contract van de zorgverzekeraar vallen en voor fysiotherapie, welke niet verzekerd is.
Met alle zorgverzekeraars hebben wij contracten afgesloten en gelden de in deze contracten afgesproken tarieven.
Huisregels
– Behandelingen/ Trainingen alleen op afspraak.
– Afspraak 24 uur van tevoren afzeggen, anders wordt de behandeling in rekening gebracht.
– Betalingsvoorwaarden Fysiotherapie staan hier bovenaan onder het tabblad Informatie/Betalingsvoorwaarden. Ze staan in de wachtkamer op flyers of zijn eventueel op aanvraag verkrijgbaar.
– Gaarne handdoek meenemen.
– Sportschoenen graag schoon!
– Er staan altijd bekers, waarmee u zelf water kunt pakken, maar u kunt natuurlijk altijd zelf een flesje drinken/ sportdrank meenemen.
– Bij intensieve training: Gaarne glucosewater, water met een stuk fruit of een sportdrank een half uur van tevoren innemen om een “hypo” door suikertekort te voorkomen.
– Als u tussentijds een arts bezoekt of er treden veranderingen in uw lichamelijke toestand op, welke van invloed kunnen zijn op de behandeling, meldt het ons.
– Mocht u voor, tijdens of na de behandeling/ training vragen hebben, stel ze ons gerust.
– Telefonisch hebben wij meestal het antwoordapparaat aanstaan. Het is voor onszelf en u niet prettig als een behandeling of training steeds onderbroken wordt. Gaarne begrip hiervoor. Spreek uw naam, boodschap en telefoonnummer in, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.
– U hebt ten aller tijde inzage in uw patiënt/cliënt dossier.
– Hebt u klachten: blijf er niet mee rondlopen, maar dien ze bij ons in. Wij zijn aangesloten bij de landelijke klachtenregeling van het Koninklijk Nederlands Genootschap voor Fysiotherapie (KNGF). Deze klachtenregeling kunt u terugvinden hierboven onder het tabblad Informatie/ Klachtenregeling.
– Wij zijn niet verantwoordelijk voor diefstal of beschadiging van uw eigendommen.